:)

Ponoć nic nie robię......

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Zbliża się.......

Zbliża się Dzień Babci i Dziadka. A skoro nie będziemy mogli ich odwiedzić, więc trzeba wysłać kartkę z życzeniami. Wzięłam się do roboty i powstała taka karteczka.
W projekcie kartki pomocna była mapka (troszkę zmodyfikowałam ją)
Przyznaję się że nie pamiętam dokładnie gdzie znalazłam mapkę.
I jeszcze zrobiłam coś niewielkiego dla siebie...... W końcu pani nauczycielka powinna mieć jakiś piórnik na czerwone długopisy.........
Parę krzyżyków też w międzyczasie zrobiłam. Na dniach ukończę hafcik z 5 kawką i poleci dalej...... Zdjęcie zrobię już gotowemu haftowi......

4 komentarze:

  1. Justyś.......Muszę coś wymyślić dla babci!!!!!!!!!
    Nie wiesz, gdzie schowałam materiały do kartek 3D?
    A piórnik świetny!. Niezbyt dużo zdobienia, taki jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia..... Kartki schowałaś ooooooo...... tam.......
    Piórnik to żaden wyczyn..... wszystkie materiały gotowe..... Ale dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie wzięłaś się do roboty. Ja też nie odwiedzę dziadków. Chciałam im wysłać wirtualną kartkę, ale oni nie mają poczty e-mail.Może na skypa coś. Ale nie umiem.Justynka ty masz na swoim blogu takie z życzeniami świątecznymi . Jak to się wysyła, gdzie się szuka? Daj znać jak możesz. Piórnik boski ! Podziwiam za wszywanie zamka. Dla mnie to najgorsza zmora!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu.... filcowy piórnik był gotowy..... ja tylko doczepiłam filcowe kwiatuszki.
    A to z życzeniami to musisz kliknąć na napis pod obrazkiem (coś na Z....) szukasz odpowiedniego obrazka, kopiujesz kod który jest pod nim i wstawiasz gdzie potrzebujesz...... - chyba......

    OdpowiedzUsuń